Omschrijving van de taken :
Administratieve taken
• Encoderen en updaten in/van onze databank (investeerders en producenten)
• Administratieve procedure opvolgen van binnenkomende dossiers (investeerders/producties)
• Scannen, klasseren en archiveren van documenten (digitaal en papier)
• Lezen, scannen en klasseren van persknipsels (papier en digitaal)
• Documenten afprinten / dossiers inbinden voor presentaties
• Database mailing newsletter regelmatig updaten voor het departement Communicatie
Logistieke taken
• Beheer bestellingen benodigdheden voor kantoor/keuken/sanitair
• Vergaderzaal voorbereiden en opruimen
• Bezoekers ontvangen
• Leveringen ontvangen en opruimen
• Verzendingen (per post) en pakjes (courierdienst) voorbereiden en opsturen
• …
Website
• Encoderen van gegevens (investeerders en producties), downloaden van foto’s en documenten, …
• Inbrengen van historiek investeringen klant adhv bestaande documenten
• …
Wij bieden :
- een contract van onbepaalde duur
- een aangename omgeving in een groeiende sector
- salaris volgens barema en andere voordelen (maaltijdcheques/eco-cheques/abn openbaar vervoer)
- administratieve training door ons om een snelle integratie te bevorderen
Wij zoeken :
- een jong, sociaal profiel, een teamplayer die van diversiteit houdt, flexibel, nauwkeurig in zijn/haar werk, …
- Kennis : basis IT package
- Taal : NL (kennis van het FR is een plus)
- Vrij vanaf januari 2019
- Uurrooster : 4 dagen/week (9u00-17u00)
Kandidaturen vóór 15/12/2018 ten laatste indienen. Gelieve uw motivatiebrief en cv naar Anne Vigneron te sturen : anne@taxshelter.be