De originele promotiecampagne van ‘Allez, Eddy!’

Ze maken er geen geheim van, ‘Allez, Eddy’ is een film over wielerrennen en is voor het brede publiek bestemd.  Regisseur Gert Embrechts trok zelf met een promoteam, een fietskraam en een lading worsten naar Bellegem voor ‘De Driedaagse van West-Vlaanderen’.  Een slim plan.  Want er komen tegenwoordig zoveel films uit dat je als filmmaker maar beter kunt laten weten aan je publiek dat je prent er aan komt.  Als je dan toch zoveel moeite hebt gedaan om je verhaal verteld te krijgen.  De promoteams van ‘Allez, Eddy!’ verschijnen op straten, pleinen en in bioscopen, overal waar mensen zijn.  Waarmee meteen duidelijk is wat de ambities van de makers zijn : veel volk bereiken, veel volk naar de kassa lokken en voor massaal vertier zorgen.  Nu maar hopen dat al hun wensen in vervulling gaan.  Binnenkort hierover meer.  Veel meer.

 

Toen de film werd opgenomen in de vakantie van vorig jaar, bezochten we de set.

KLIK HIER OM DE REPORTAGE TE BEKIJKEN

De film is klaar en komt uit op 28 maart in tal van Vlaamse bioscopen.

KLIK HIER OM DE TRAILER TE BEKIJKEN

 

Check Also

Casting call: jong talent voor langspeelfilm!

Voor een nieuwe langspeelfilm van Bavo Defurne, zoekt casting Le Quartier jong talent om de …